Social Gener 2023/24

Divendres 19 de gener, va tenir lloc al local de l’AFC el tercer social de la temporada 2023-2024 amb el tema de (ferro forjat B/N). Volem agrair al Bernardo Badenas i la M.Ángels García del Grup Fotogràfic SantBoia dPho’SB pel seu veredicte,També felicitar als guanyadors i a tots els participants.

Seguidament vam anar a sopar plegats amb una tertúlia de fotografia.

Entrada similar

  • Social Octubre 2023/24

    Divendres 20 d’octubre, va tenir lloc al local de l’AFC el primer social de la temporada 2023-2024. Volem agrair al Sr. Josep Recio de l’agrupació fotogràfica de Blanes pel seu veredicte, bon criteri i millor tarannà. També felicitar als guanyadors i a tots els participants. Seguidament vam anar a sopar plegats amb una bona tertúlia.

  • Social Març 2022/23

    Social de març de 2023 El tema ha estat “TEXTURES en color”. Els jurats van ser el Sr. Agustí Padilla i Josep Fontanet del Club de Fotografia Badia del Vallès. Des de l’agrupació els hi donem les gràcies. Després del veredicte vam anar al tradicional sopar tertúlia amb el jurat.

  • Social Novembre 2024/25

    Divendres 15 de novembre de 2024, va tenir lloc al local de l’AFC, el veredicte del social. Aquesta vegada el jurat Toni Adelantado i Toni Janes van venir de la Secció Fotogràfica Grup d’Estudis Sitgetans de Sitges. Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Després vam anar a fer el sopar tertúlia.

  • Social Abril 2024/25

    Aquest divendres 11 d’abril, va tenir lloc el veredicte del social de l’agrupació,el tema d’aquest mes a sigut “FLORS en color”. El jurat ha sigut el president de la Federació Catalana de Fotografia el Sr.Jordi Argila Lluesma. Li donem les gràcies per la seva col·laboració, tot seguit vam anar al tradicional sopar tertúlia.

  • Social Juny 2022/23

    Últim social de la temporada. Juny 2023. Tema lliure en B/N. Els jurats van ser el Sr. Javier Checa i la Sra. Yolanda Luque de l’Agrupació Montcada i Reixac i membres de la Junta de la Federació Catalana. Des de l’Agrupació els hi donem les gràcies. Després del veredicte vam anar al tradicional sopar tertúlia…