Entrega premi FCF
Ahir divendres, abans del veredicte, es va fer l’entrega del segon premi de la FCF a la nostra amiga i companya Àngels Solanes. Enhorabona!



Ahir divendres, abans del veredicte, es va fer l’entrega del segon premi de la FCF a la nostra amiga i companya Àngels Solanes. Enhorabona!



6è ral·li fotogràfic “GELIDA EN FOTOS” Aquest dissabte 26 de novembre és bé fer el Lliurament de premis del Ral•li “Gelida en fotos” El Sr. Miquel Jiménez soci de l’agrupació Capellades va recollir dos premis. Enhorabona a tots els guanyadors!
Festa dels socis de l’Agrupació Fotogràfica 2025, Hem començat el dia amb una matinal fotogràfica a Casa Bas de Capellades, on hem tingut el privilegi de comptar amb dues magnífiques models: l’Emma i la Noa. Elles han posat amb elegància i paciència davant les nostres càmeres. Això sí, molta calor, però per descomptat un matí…
Ahir, dissabte 25 de febrer, a l’AFOC de La Pobla de Claramunt, va tenir lloc l’entrega de premis del 3er Ral•li Fotogràfic Fira de la Candelera. El nostre soci Toni Vidal va recollir el 1er premi absolut i la nostra
Divendres 19 de gener de 2024, va tenir lloc a l’AFC el veredicte del 2n Concurs Nadalenc. El jurat va estar format per la M.Ángeles García i el Bernardo Badenas del Grup Fotogràfic SantBoia dPhoto’SB. Enhorabona als guanyadors i gràcies a tots els participants. Aqui teniu la resta de fotografies presentades al concurs. https://photos.app.goo.gl/CTSo4aKNMW9D72nW9
Dissabte 22/03/2025 Reunits al local de l’Agrupació Fotogràfica AFC, per fer el veredicte del 6è RAL·LI FOTOGRÀFIC MERCAT FIGUETER DE CAPELLADES 2025, el jurat de la Federació Catalana format per Encarna Cao Pérez, José Lluis Fillat Claver i Albert Mayol Faura, després d’examinar les 83 obres presentades corresponents als 28 autors, han determinat establir el…
Avui ens congratulem de l’èxit compartit.Tres dones de la nostra Junta, tres mirades que travessen continents.Al X INTERCONTINENTAL CIRCUIT, el seu esforç, la seva visió particular i la seva sensibilitat han estat reconeguts.Un orgull que ens inspira a seguir fotografiant la vida amb passió i esperança. Moltes felicitats a les tres!Seguim!